Nic není nemožné...

Co je nového?!

22.06.2009 21:53

Hooodně dlouhou dobu jsem nic nepřídal, což je mi líto a moc se za to omlouvám. Možná jsem tím odradil i tu trošku věrných, kteří sem alespoň jednou za čas zavítají. Takže... čím vůbec začít. Úspěšně mám za sebou druhou státnici a před sebou už jen 2 zkoušky, zápočet, poslední státnici a diplomku. Pak už se snad konečně dočkám promoce! Další novinka je, že od 25. srpna nastupuji na 21. ZŠ. A teď už bych se mohl věnovat opět trošku focení. Pochlubím se otisknutím fotky v časopisu Eurocampus (přidám do galerie), za což jsem získal půlroční přeplatné časopisu Photolife a také otištěním další fotografie v časopisu Digitální Fotomagazín (také přidám). A perlička na konec! Výstava fotografií na právě probíhajícím festivalu Cigistock. Tímto Vás všechny zvu na festivalové literární, filmové, divadelní, hudební a výtvarné dny od 22. 6. do 25. 6. 2009. Kulturně obohatit se můžete na literární a filmové scéně "Jižáku", divadelní scéně Církevního gymnázia a na hudební scéně ve Štruncových sadech. Samozřejmě nesmíte vynechat návštěvu "Kontejneru" s výtvarnem na nám. Republiky, která bude ZDARMA k návštěvě od 30. 6. do 11. 7. 2009!!!!!

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode