Nic není nemožné...

Novinka

29.08.2010 13:04

Opět po dlouhé odmlce přícházím s několika řádky. Bohužel nemám moc čas na editaci, a popravdě ani chuť - když návštěvnost je asi nulová, těchto stránek. Snad mě to zase trošku chytne a začnu sepisovat nějaké užitečné články. Zatím se akorát pochlubím s "novým" sklíčkem. Během prázdnin, které se nezadržitelně chílí ke konci, jsem si pořídil použitý objektiv. Jedná se o Sigmu 100-300 f4. Byl jsem si ji vyzvednout v Praze a při té příležitosti jsem zavítal rovnou do zoologické zahrady. Prostě jsme si s mým miláčkem (teď nemyslím nově zakoupený objektiv) udělali pěkný výlet do pražské zoo. Počasí bylo možná až moc pěkné, takže den se parádně vydařil. Samozřejmě jsem ruku v ruce s touto koupí odprodal skoro nepoužívaný tamron 70-300mm. Foto ze zoo samozřejmě nějaké přidám do galerie a také napíši pár řádek o té sigmě.

© 2008 Všechna práva vyhrazena.

Tvorba webových stránek zdarmaWebnode